TorcUP zapewnia szerokie wsparcie techniczne dzięki swiatowej sieci autoryzowanych przedstawicieli, dzięki którym serwis gwarancyjny, naprawy awarii czy kalibracja oraz szkolenia obsługi nie stanowią najmniejszego problemu. Wystarczy skontaktowć się z dystrybutorem na Polskę - Emko przez telefon: 91 8869310, przez email: info@emko.pl lub Skype, a odpowiemy na wszelkie pytania i zapewnimy pełną obsługę serwisową na najwyższym poziomie.
+ Szkolenia obsługi u Klienta
Jak każdy przedstawiciel TorcUP, zespół EMKO został profesjonalnie przygotowany do szkolenia Użytkowników w zakresie pracy kluczami oraz ich konserwacji, z naciskiem na:
+ Dobór i dopasowanie nowych narzędzi do starszych urządzeń Klienta
Dystrybutorzy TorcUP oferują bezproblemowe dopasowanie nowych elementów sprzętu do posiadanych wcześniejszych wersji i odmian narzędzi, bez utraty gwarancji. Doradztwo obejmuje:
+ Wynajem krótkoterminowy lub periodyczny narzędzi
Sieć TorcUP oferuje wynajem kluczy do pojedynczych zadań lub na określony czas, co pozwala zaoszczędzić koszty pełnego zakupu przy chwilowych lub jednorazowych potrzebach użycia kluczy.